четвер, 20 листопада 2014 р.

" Підводне царство"

План-конспект гуртка
Клас:  1-4
Тема уроку: " Підводне царство".

Мета уроку:
Навчальна: навчитися малювати морське дно, познайомити дітей з новим способом малювання - з технікою видування.
Розвивальна: розвивати уяву і творчість, уміння гармонійно поєднувати кольори, викликати бажання самостійно творити красу.
Виховна: виховати у учнів увагу і акуратність.

Тип уроку: Комбінований.

Вид уроку: Знайомство з технікою видування.

Наочність та  обладнання уроку: Виставка ілюстрацій і малюнків із зображенням обителей  моря. Пісня з мультфільму "В синем море, в белой пене",
«Небо, небо высоко, море, море глубоко»


«Небо, небо высоко, море, море глубоко»                                         В море ветер, в море буря…

Ключові терміни: Ознайомити, що живе на дні моря.

Методи і засоби роботи: Бесіда – подорож, практична робота, метод колективної оцінки.

Матеріали та інструменти для учнів: Розчині фарба гуаш, пензлики, трубочки для коктейлів папір.

Час уроку: 45 хв.
Хід уроку

1.Організаційний момент (1 хв.)
Вчитель збирає дітей в групі.
2. Актуалізація опорних знань (2 хв.)
Діти, хто з вас любить подорожувати? (Діти відповідають). Так, напевно, серед вас немає таких, хто б не цікавився тим, що навколо нас.
3.Вивчення  нового матеріалу (12 хв.)
Сьогодні я пропоную здійснити незвичайну подорож в підводне царство. Швидко займай місця в "батискафі" - нас чекає невідомий підводний світ. Ми з вами спустилися на дно моря. Навкруги тиша і сутінки. Крізь товщу води згори трохи проходить сонячні промені. Але ось наші очі звикли до сутінків. Що ми бачимо?
Педагог демонструє учням ілюстрації. (Додаток 1)
В підводному царстві також є свої ліси - коралові рифи. Розгляньте уважно: якого вони кольори? (Діти називають). Так, яскраво - червоного, рожевого, блакитного, сірого, зеленого. Коралові рифи складаються з колоній морських організмів - поліпів. Ось такі нарости, що нагадують квіти. Поліпи захоплюють ними дрібних рачків і іншу пишу. А як ви думаєте, що це бурі і зелені стрічки? Так, це морські водорості. У їх заростях, як в справжньому лісі, ховається багато морських тварин. На каменях влаштовуються морські їжаки. Ви здогадалися, чому їх так називають? Бо вони мають колючки, як і справжні їжаки, щоб захищатися ними від ворогів. А ще кого ви бачите? (плавають великі і маленькі риби, медузи). Є тут і морські ковзани і кальмари, восьминоги. По дну повзають яскраві морські зірки, нерухомо застигли у своїх раковинах молюски.
Діти, вам сподобалася наша прогулянка? Але пора повертатися додому. У класі нас чекає цікава справа. Приготуємося - починаємо підйом на поверхню. Включаю двигун. П'ять, чотири, три, два, один - пуск!
Діти «виходять» з «батискафа» і сідають за столи.
Зараз спробуємо намалювати казку підводного царства. Допоможе нам в цьому чарівна трубочка.
Вона дійсно незвичайна, тому що уміє малювати. Візьміть кожного трубочку в рот. До другого її кінця підставте долоньку. Тепер легенький дміть в трубочку. Що ви відчуваєте? (повітря, видихаємо). Так, струмінь повітря лоскоче долоньку. Саме він малюватиме різноколірні коралові рифи, водорості і химерних морських істот. А потім ми звичайним пензликом домальовуємо рибок, морських зірок і інших мешканців підводного царства.
4. Практична діяльність учнів (25хв.)
Учні починають роботу, вчитель допомагає і відповідає на питання.
5.Підсумок  уроку ( 5хв.)
Вчитель підводить підсумки. Аналізує роботи.
6.Домашнє завдання (1хв.)
Спостерігайте за природою, яка вона коли сонечко та яка коли крапає дощ.


Додаток 1.

1.1. 














1.2. 





















1.3.

















1.4. 














1.5.



















1.6.























1.7.























1.8.















1.9.



















1.10.

Немає коментарів:

Дописати коментар